Критерії оцінювання результату навчання учнів
вчитель початкових класів: Біла Ірина Анатоліївна
Рівень
результатів навчання |
Характеристика
рівня результатів навчання учня/учениці |
Високий |
-
визначає самостійно
об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх та взаємопов’язані з ними об’єкти; -
характеризує об’єкти,
визначає їх спільні й відмінні ознаки, властивості; установлює причино –
наслідкові зв’язки між об’єктами; класифікує об’єкти; -
застосовує й
комбінує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей; -
знаходить за
власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з доступних джерел,
узагальнює її; оцінює достовірність інформації у графічну (малюнок, таблицю,
схему)/ текстову; -
прогнозує можливий
результат, пропонує/випробовує різні способи виконання завдання; за потреби
ставить запитання, що стосуються об’єктів завдань і пропонує відповіді на
них; підтримує дискусію щодо способів та результатів виконання завдань;
співвідносить результати виконання завдань з припущеннями, робить висновок
про досягнення результатів; обґрунтовує способи виконання завдань та їх
результати; аналізує й оцінює їх, самостійно визначає раціональний
спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні
дії. |
Достатній |
-
визначає самостійно
об’єкти, про які йдеться завданнях, називає їх; -
називає сам стіно
істотні ознаки об’єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об’єктів;
угруповує об’єкти; установлює причиново-наслідкові зв’язки між об’єктами; -
застосовує для
досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей; -
знаходить за
власною ініціативою необхідну інформацію; перетворює
почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок)/текстову; -
пояснює спосіб
виконання навчальних дій; дотримується послідовності пояснення; за потреби
ставить запитання, що стосуються об’єктів завдань; ілюструє розуміння
прикладами; контролює дотримання алгоритму дій, перевіряє результати
виконання завдань можливими способами, робить висновок про досягнення
результатів; визначає утруднення за наданими орієнтирами, самостійно
виправляє помилки. |
Середній |
-
визначає об’єкти,
про які йдеться в завданнях, називає їх; для досягнення результату потркбує
уточнень завдання; -
називає істотні
ознаки об’єктів, установлює спільні й відміння ознаки, властивості об’єктів,
угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в
процесі діалогу з учителем/однокласниками; -
Відтворює навчальні
дії за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз’яснень для досягнення
результатів; -
знаходить інформацію
у запропонованих джерелах; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у
графічну/ текстову за зразками/допомогою вчителя; -
коментує навчальні
дії короткими реченнями з опорою на орієнтири ( пам’ятку, зразок); наводить
приклади; перевіряє спосіб і результат виконання завдань за зразком, констатує
правильність/неправильність результату; визначає утруднення/помилки з
допомогою вчителя/однокласників. |
Початковий |
-
розпізнає й
називає об’єкти, про які йдеться в завданнях, за наданими орієнтирами; -
називає окремі
ознаки об’єктів; -
відтворює окремі
операції навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок; -
знаходить інформацію
у запропонованому джерелі за наданим орієнтиром ( малюнком, ключовим словом,
порядковим номером речення); відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної
інформації усно/за допомогою малюнка; -
коментує окремі
операції короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить
результат виконання завдання із зразком; констатує за підказкою
правильність/неправильність результаті. |
0 коментарі:
Дописати коментар