Ads 468x60px

Критерії оцінювання учнів


Критерії оцінювання результату навчання учнів

вчитель початкових класів: Біла Ірина Анатоліївна

Рівень результатів навчання

Характеристика рівня результатів навчання учня/учениці

Високий

*    Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певними ускладненнями ( стосовно типової) навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

-        визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх та взаємопов’язані з ними об’єкти;

-        характеризує об’єкти, визначає їх спільні й відмінні ознаки, властивості; установлює причино – наслідкові зв’язки між об’єктами; класифікує об’єкти;

-        застосовує й комбінує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

-        знаходить за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з доступних джерел, узагальнює її; оцінює достовірність інформації у графічну (малюнок, таблицю, схему)/ текстову;

-        прогнозує можливий результат, пропонує/випробовує різні способи виконання завдання; за потреби ставить запитання, що стосуються об’єктів завдань і пропонує відповіді на них; підтримує дискусію щодо способів та результатів виконання завдань; співвідносить результати виконання завдань з припущеннями, робить висновок про досягнення результатів; обґрунтовує способи виконання завдань та їх результати; аналізує й оцінює їх, самостійно визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії.

Достатній

*    Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

-        визначає самостійно об’єкти, про які йдеться завданнях, називає їх;

-        називає сам стіно істотні ознаки об’єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об’єктів; угруповує об’єкти; установлює причиново-наслідкові зв’язки між об’єктами;

-        застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

-        знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок)/текстову;

-        пояснює спосіб виконання навчальних дій; дотримується послідовності пояснення; за потреби ставить запитання, що стосуються об’єктів завдань; ілюструє розуміння прикладами; контролює дотримання алгоритму дій, перевіряє результати виконання завдань можливими способами, робить висновок про досягнення результатів; визначає утруднення за наданими орієнтирами, самостійно виправляє помилки.

Середній

*    Учень/учениця виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

-        визначає об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх; для досягнення результату потркбує уточнень завдання;

-        називає істотні ознаки об’єктів, установлює спільні й відміння ознаки, властивості об’єктів, угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками;

-        Відтворює навчальні дії за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз’яснень для досягнення результатів;

-        знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну/ текстову за зразками/допомогою вчителя;

-        коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири ( пам’ятку, зразок); наводить приклади; перевіряє спосіб і результат виконання завдань за зразком, констатує правильність/неправильність результату; визначає утруднення/помилки з допомогою вчителя/однокласників.

Початковий

*    Учень/учениця виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем за допомогою таких навчальних дій:

-        розпізнає й називає об’єкти, про які йдеться в завданнях, за наданими орієнтирами;

-        називає окремі ознаки об’єктів;

-        відтворює окремі операції навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок;

-        знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим орієнтиром ( малюнком, ключовим словом, порядковим номером речення); відтворює частини почутої/побаченої/прочитаної інформації усно/за допомогою малюнка;

-        коментує окремі операції короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком; констатує за підказкою правильність/неправильність результаті.


Критерії оцінювання для учнів











0 коментарі:

Дописати коментар

 
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
Blogger Templates