Ads 468x60px

Актуально для батьків

      

Мапа - знань "Цифрове освітнє середовище"

Інфографіка"Океани"

Підручники для 4 класу (онлайн)

1. Математика 4 клас Богданович М.В., Лишенко Г.П.Matematyka_4klas_Bogdanovych_2015.pdf



2. Природознавство 4 клас Гільберг Т.Г., Сак Т.В.Pryrodoznavstvo_4klas_Gilberg.pdf


3. Англійська мова Карпюк О.Д.4_klas_anglijska_mova_karpjuk_2015.pdf




4. Літературне читання Савченко О.Я.4_lch_s_2015.pdf




5. Українська мова Вашуленко М.С., Дубовик С.Г., Мельничайко О.І.4_um_v_2015_ua.pdf




6. Я у світі Бібік М.Н.4_yis_b_2015_ua.pdf

Анкета для батьків першокласників
     Прошу Вас заповнити анкету, що дозволить більше дізнатися про Вашу дитину і знайти до неї індивідуальний підхід.
1.ПІБ дитини ____________________________________________________
2.Дата народження _______________________________________________
3.Домашня адреса, телефон ______________________________________________________________
4.Дані про батьків (ПІБ, вік, освіта, місце роботи, посада):
МАТИ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БАТЬКО ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Склад сім’ї (обведіть кружечком) :
а) повна;                             г) дитина під опікою;
б) неповна;                         д) дитина інвапід;
в) малозабезпечена;          е) чи є в дитини брати чи сестри (вказати).
6.Чи були труднощі в дошкільному періоді розвитку дитини (важкі пологи, часті захворювання, відставання у фізичному розвитку) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________                   
7.Чи відвідувала дитина дитячий садок? __________З якого віку? ______ Номер ДНЗ ________Чи охоче туди ходила?_________
8.Хронічні захворювання, відхилення в органах зору, слуху, дефекти мовлення, інші особливості( травми, операції) ___________________________________________________________________________
9.Які форми заохочення застосовуються вдома? ____________________________________________________________________
10.Які покарання застосовують вдома? __________________________________________________________________________
11.Чи є у дитини вдома обов’язки? Які? __________________________________________________________________________
12.Як спілкується з ровесниками? (обведіть) 
а) ініціативний;
б) очікує, коли з ним (нею) заговорять;
в) уникає спілкування.
13. Як реагує на зауваження дорослих?
а) перемовляється;
б)плаче;
в)погоджується, виправляється.
 14. Яким іграм віддає перевагу?

а) рухливим;                      б)колективним;                в)індивідуальним,     настільним.
15.Як швидко стомлюється дитина п в процесі роботи? Чи посидюча вона?
а) може працювати довго (до 30 хв), навіть якщо робота не дуже подобається;
б)може довго займатися тільки тим, що подобається;
в)ні, навіть якщо справа подобається.
16.Які гуртки та секції відвідує дитина в позашкільний час? ________________________________________________________________
17.Чи з задоволенням іде до школи? Що найбільше вабить дитину: шкільна атрибутика, звання «школяр», можливість пізнати нове? _________________________________________________________________________________________________________________________________
18. Чи вважаєте Ви, що Ваша дитина добре підготовлена до школи?
а) так;        б) ні;       в) скоріше так, ніж ні;         г) скоріше ні, ніж так.
19. Чи знає дитина (потрібне підкресліть, допишіть):
а) букви;    б) вміє читати ( по складах, словами);     в) вміє лічити ( в межах ____);           г) вміє додавати ( в межах _____);           до вміє віднімати ( в межах _____)
20. На Вашу думку (потрібне підкресліть):
а) дитина відповідає віковим особливостям;
б)випереджає ровесників;
в)має проблеми розвитку.
21. Чи є питання та побажання вчителям? ___________________________________________________________________________
22. Що ще, на Вашу думку, потрібно повідомити про Вашу дитину? _______________________________________________________________________________________________________________________________
 23. Що вплинуло на вибір нашої школи (позначте знаком +)
близьке місце розташування                      викладацький склад
система викладання                                     авторитет школи в окрузі
профіль школи                                                інше (указати, що)
24. Що ви думаєте про здібності своєї дитини? У чому бачите її ускладнення? (сформулюйте, будь ласка)

25. Хто із членів родини приділяє дитині більше часу (у підготовці до школи):
Мати              дідусь          батько              бабуся                інші члени родини (указати, хто)
          
26. Які сімейні проблеми ви обговорюєте разом з дитиною? (Сформулюйте, будь ласка)
27. З якою періодичністю ваша дитина відвідує музеї, театри, виставки разом із членами родини (позначте знаком +):
1-2 рази на тиждень    раз на місяць      1-2 рази у кварта        рідко         іноді (немає умов)
Дякую Вам за відверті відповіді, які Ви дали на питання анкети. Отримана інформація конфіденційна і потрібна для більш глибокого вивчення   психологічних особливостей Вашої дитини.

                        







  Анкета для батьків першокласників
     Прошу Вас заповнити анкету, що дозволить більше дізнатися про Вашу дитину і знайти до неї індивідуальний підхід.
1.ПІБ дитини ____________________________________________________
2.Дата народження _______________________________________________

3.Домашня адреса, телефон ______________________________________________________________
4.Дані про батьків (ПІБ, вік, освіта, місце роботи, посада):
МАТИ ___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
БАТЬКО __________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
5.Склад сім’ї (обведіть кружечком) :
а) повна;                             г) дитина під опікою;
б) неповна;                         д) дитина інвалід;
в) малозабезпечена;          е) чи є в дитини брати чи сестри (вказати).

6.Чи були труднощі в дошкільному періоді розвитку дитини (важкі пологи, часті захворювання, відставання у фізичному розвитку) ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________                   
7.Чи відвідувала дитина дитячий садок? __________З якого віку? ______ Номер ДНЗ ________Чи охоче туди ходила?_________

8.Хронічні захворювання, відхилення в органах зору, слуху, дефекти мовлення, інші особливості( травми, операції) ___________________________________________________________________________
9.Які форми заохочення застосовуються вдома? ____________________________________________________________________
10.Які покарання застосовують вдома? __________________________________________________________________________
11.Чи є у дитини вдома обов’язки? Які? __________________________________________________________________________
12.Як спілкується з ровесниками? (обведіть) 
а) ініціативний;
б) очікує, коли з ним (нею) заговорять;
в) уникає спілкування.
13. Як реагує на зауваження дорослих?
а) перемовляється;
б)плаче;
в)погоджується, виправляється.
 14. Яким іграм віддає перевагу?
а) рухливим;                      б)колективним;                в)індивідуальним,     настільним.

15. Чи вважаєте Ви, що Ваша дитина добре підготовлена до школи?
а) так;        б) ні;       в) скоріше так, ніж ні;         г) скоріше ні, ніж так.

16. Чи знає дитина (потрібне підкресліть, допишіть):

а) букви;    б) вміє читати ( по складах, словами);     в) вміє лічити ( в межах ____);          

г) вміє додавати ( в межах _____);            вміє віднімати ( в межах _____)

17. На Вашу думку (потрібне підкресліть):

а) дитина відповідає віковим особливостям;

б)випереджає ровесників;

в)має проблеми розвитку.

18. Чи є питання та побажання вчителям? ___________________________________________________________________________
 _______________________________________________________________________________________________________________________________

 19. Що вплинуло на вибір нашої школи (позначте знаком +)
близьке місце розташування                      викладацький склад
система викладання                                     авторитет школи в окрузі
профіль школи                                                інше (указати, що)

20.Хто із членів родини приділяє дитині більше часу (у підготовці до школи):
Мати              дідусь          батько              бабуся                інші члени родини (указати, хто)
          
25. З якою періодичністю ваша дитина відвідує музеї, театри, виставки разом із членами родини (позначте знаком +):
1-2 рази на тиждень    раз на місяць      1-2 рази у кварта        рідко         іноді (немає умов)


Дякую Вам за відверті відповіді, які Ви дали на питання анкети. Отримана інформація конфіденційна і потрібна для більш глибокого вивчення   психологічних особливостей Вашої дитини.







Анкета для батькiв

Прiзвище, iм’я дитини_____________________________



1. Чи є у дитини бажання йти до школи?

а) Так; б) нi.

2. Чи відвiдувала дитина дитячий садок? Чи охоче туди ходила?

3. Як спiлкується з ровесниками?

а) Iнiцiативна;  б) очiкує, коли з нею заговорять;

в) уникає спiлкування;   г) має труднощi в спiлкуваннi. 

4. Як розпочинає спiлкування з дорослими?

а) Спілкується спокiйно;  б) є обережною; в) складно, особливо з незнайомими.

5. Чи знає дитина:

а) букви (всi, деякi);  б) вмiє читати (по складах, словами);

в) вмiє лiчити (в межах 10, 20); г) вмiє додавати (в межах 10, 20);

д) вмiє віднімати (в межах 10, 20).

6. Що Вас хвилює в дитинi?











«ЯК РОЗВИВАТИ ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ ДІТЕЙ»
1.      Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо.
2. Підкреслюй інтерес дітей до нового.
3. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання.
4. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Ніколи не відкидай її.
5. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.
6. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи.
7. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує.
8. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.
9. Іноді ровесники ставляться до здібних дітей агресивно, це необхідно попередити. Найкращим засобом є пояснення здібному, що це характерно, і розвивати у нього терпимість і впевненість. 
10. Пропонуй цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї.
11. Розсіюй страх у талановитих дітей.
12. Стимулюй і підтримуй ініціативу учнів, самостійність. Підкидай проекти, які можуть захоплювати.
13. Створюй проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.
14. Створюй в школі періоди творчої активності, адже багатого геніальних рішень з'являється в такий момент.
15. Допомагай оволодівати технічними засобами для записів.
16. Розвивай критичне сприйняття дійсності.
17. Вчи доводити починання до логічного завершення.
18. Впливай особистим прикладом.
19. Під час занять чітко контролюй досягнуті результати та давай завдання підвищеної складності, створюй ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання.
20. Залучай до роботи з розробки та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створюй ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення.
21. Використовуй творчу діяльність вихованців при проведенні різних
видів масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят.
22. Під час опрацювання програмового матеріалу залучай до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створюй розвиваючі ситуації.
23. Активно залучай до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках.
24. Відзначай досягнення вихованців, підтримуй та стимулюй активність, ініціативу, пошук.
25. Пам'ятай, що учень "...це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити" (К.Д.Ушинський).




0 коментарі:

Дописати коментар

 
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
Blogger Templates