Ads 468x60px

Українська мова 2 клас


Уявлення про службові слова і їх роль у реченні.


Знаходження серед дієслів тих, які подібні чи протилежні за значенням


Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання зв’язного висловлювання на задану тему
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.


Уявлення про слова, що означають дії предметів (дієслова).


Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання 2–3 речень на задані теми


Назви ознак близькі і протилежні за значенням. Вимова і написання слова помилка. 

Тренувальні вправи на добір слів протилежних за значенням. Вимова і написання слова метро.


Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками.


Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато.

Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів (прикметники). Вимова слова ознака.


Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають дії, які виконуються на уроці мови чи з інших предметів


Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.


Велика буква у кличках тварин. Опис тварини


Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей. Вимова і написання слова черговий.


Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що?, за числами (один — багато)


Слова, які відповідають на питання хто? що? (іменники). Постановка до слова одного з цих питань (використовуються слова з предметним і аб- страктним значенням: книжка, зима, радість)


Уявлення про слова - назви предметів, (іменники). Вимова і написання слова портфель, календар.

Вправи на інтонаційне виділення слів, важливих для вираження думки.


Питальні речення. Засвоєння питальних слів.

Розповідні речення. Вимова і написання слова іній.

Спостереження за основними ознаками речення.

Речення як група зв’язних між собою слів, що виражають закінчену думку. Вимова і написання слів учитель, учителька.

Перевірка мовних знань і вмінь з теми «мова і мовлення. Текст.»

Урок розвитку зв’язного мовлення.
Диктант.

Уявлення про типи текстів – розповідь, опис, міркування. Вимова і написання слова заєць. Списування.


Усний переказ тексту за запитаннями. Складання тексту на основі початку тексту і ілюстрації.

Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка.

Добір до тексту заголовка.

Що таке текст.

Слова ввічливості. Ситуативні діалогічні вправи для засвоєння етикетних форм спілкування. Перевірка вмінь будувати діалог.


Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірка вмінь будувати діалог.

Спостереження над силою голосу і темпом мовлення за текстами різних типів. 

Практичне ознайомлення зі словами-звертаннями.

Усне і письмове мовлення (говоріння і письмо). Культура мовлення.

Рідна мова і споріднені мови. Спостереження над звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовах.

Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом. Правило переносу слів з апострофом. Вимова і написання слова комп’ютер.


Тренувальні вправи у вимовлянні, читанні та написанні слів з апострофом.

Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф.


УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. СКЛАДАННЯ ПОРАД НА ТЕМУ «БЕРЕЖІТЬ КНИЖКИ»


Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів. Вимова і написання слова ознаки.


Звуковий і звуко-буквений аналіз, вимова і написання слів з м’якими подовженими приголосними.

Перенос слів із м’якими подовженими звуками


Подовженні м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі.


Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквеному аналізі слів з м’яким приголосним.

М’який приголосний звук й. позначення м’якості приголосних буквами і,я,ю,є.


Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквенному аналізі слів з м’яким приголосним.


Урок розвитку зв’язного мовлення. Діалог.


Тренувальні вправи у написанні, звуко-буквений аналіз слів з м’яким приголосним. Вимова і написання слова килим.


Позначення м’якості приголосних перед о. Перенос слів зі знаком м’якшення.


Тверді і м’які приголосні звуки. Розрізнення парних твердих і м’яких звуків. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь).


Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.


Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання записок, адресованих батькам, однокласникам, учителеві, що містять певну інформацію, прохан- ня тощо

Розпізнавання спільнокореневих слів та слів, близьких за значенням. Вимова і написання слова четвер.


. Розпізнавання спільнокореневих слів та слів, близьких за значенням. Вимова і написання слова четвер.


Практичні вправляння зі спільнокореневими словами. Вимова і написання слова дитина.


Практичні вправляння зі спільнокореневими словами.


Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.

0 коментарі:

Дописати коментар

 
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
Blogger Templates