Ads 468x60px

Головна сторінка


        Я - Учитель і це визначає всю мою суть і все моє життя. Це зовсім інший вимір часу - навчальними роками, семестрами, уроками, перервами, - і так уже сім років... Це час, наповнений щоденною клопіткою працею, бо ти торкаєшся найціннішого - людських душ. Вчитель допомагає навчатися тому, хто прийшов до храму Науки. Своєю компетентністю і обізнаністю я запалюєш вогники інтересу і  бажання пізнати щось нове.
       Я вважаю, що професія першого вчителя унікальна,  неповторна, життєдайна. Саме він відкриває нову " шкільну епоху" дитинства, спрямовує невичерпну дитячу енергію через любов, розумну вимогливість, виховує повагу малюків до свого нового статусу, виписує школярську долю. Головне завдання для мене розкрити індивідуальність кожної дитини, тому що розумію: від того, якими будуть перші шкільні роки вихованців, залежить усе їхнє подальше навчання і, врешті-решт, майбутній життєвий шлях. Коли готуюсь до уроків, заздалегідь вже чекаю повні захоплення очі, емоції. Тому намагаюся, щоб мої уроки не були нудними. Постійно  шукаю якість нові та цікаві методи і форми, щоб зацікавити своїх учнів до навчання, особливу увагу приділяю інтерактивним та інноваційним методам, так як в сучасній початковій школі відбувається системне оновлення змісту та перехід до нової структури навчання та і діти зараз дуже відрізняються від мого, наприклад, покоління вони відмовляються сприймати сірість, одноманіття, нудність шкільних занять, позбавлених родзинок, цікавинок, інтерактиву. Малюк, перш ніж навчитися читати, вміє тиснути на всі можливі клавіші і кнопки, його цікавить яскраве, красиве, захоплююче, грайливе.
      Сьогодні, упевнено ступаючи на дорогу педагогічного пошуку, розумію, що потрібно багато що зробити. Потрібно багато що знати в педагогіці, треба освоювати нові програми, вивчати нову техніку, читати енциклопедії, довідники,. У цій різноманітності точок зору, позицій, підходів важливо вибрати потрібне для себе, вибрати власну позицію. І я вчуся. Вчуся весь час і розумію, що вчительська праця дуже цінна, клопітка, виснажлива. Але професія вчителя вічна, її ніхто не зможе замінити. Адже саме вчитель сіє те перше зернятко знань в дитини, яка в майбутньому стане Людиною.
     Учителем може бути не кожен. Учитель-це дар природи, талант. Тому крім знань, отриманих в стінах педагогічних університетів і вузів, потрібно ще прагнення любити дітей і бути улюбленими. «Вчителю належить найголовніша роль у формуванні майбутнього країни. З усіх професій його - найблагородніша, найважча і найважливіша», - сказав Доктор Арт-Онг Джумсаи - член парламенту Таїланду, учений НАСА, директор Інституту Сатья Саї - освіти в Таїланді. Дійсно, в житті всіх великих людей був присутній образ вчителя, саме від вчителя тягнеться нитка в минуле.


Золоті правила класного керівника



1.        Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.

2.        Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

3.        У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.

4.        Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.

5.        Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

6.        Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.

7.        Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.

8.        Завдання вчителя, як особистості: „знайди

себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.

9.        Учитель повинен володіти мистецтвом  індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.

10.  Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.

11.  Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.

12.  Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.


Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.



0 коментарі:

Дописати коментар

 
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
 
Blogger Templates